اَپــتـور

اَپــتـور

آموزش های جدید و کمیاب (تلگرام، اینستاگرام، معرفی سایت ها و برنامه کاربردی و...) بصورت تصویری

آموزش انتخاب و خرید دامنه اتوریتی دار | رنک دار (رایگان)


آموزش انتخاب و خرید دامنه اتوریتی دار | رنک دار (رایگان)

دامنه (Domain) آدرس کسب و کار شماست. امروز بسیاری از افراد به دنبال خرید دامنه منقضی شده اتوریتی دار یا رنک دار هستند چرا که خرید یک دامنه رنک دار کسب و کار شما را ماه ها به جلو می اندازد و شما را سریع تر به هدفتان می رساند. اما چگونه بصورت رایگان یک دامنه اتوریتی دار مناسب ثبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

دامین اتوریتی و پیج اتوریتی چیست؟

اگر شما هم به دنبال انتخاب و خرید دامنه بوده باشید حتما با عبارت دامین اتوریتی و پیج اتوریتی مواجه شده اید.

دامین اتوریتی (Domain Authority) به معنای قدرت دامنه (اعتبار دامنه) و از فاکتورهای غیر رسمی سئو است که نقش بسیار مهمی در رتبه یک وب سایت دارد. بازه امتیاز دامین اتوریتی از یک تا صد هست، طبیعتا هرچه امتیاز بالاتر باشد، احتمالا رتبه بالاتری را خواهید داشت. دامین اتوریتی با ارزیابی عوامل متعددی محاسبه میشود همچون: دامنه های لینک شده به یک سایت و تعداد کل لینک ها و...

پیج اتوریتی (Page Authority) نیز که به معنی اعتبار صفحه است، فاکتور غیر رسمی دیگری برای سئو است. دامین اتوریتی (DA) و پیج اتوریتی (PA) توسط شرکت MOZ که از معتبرترین شرکت سئو و بهینه ‌سازی در دنیا می باشد ارائه داده شده است. از طریق سرچ عبارت "domain authority checker" یا "page authority checker" در گوگل و کلیک روی لینک اول، می توانید مقدار دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت خود را بررسی کنید.

تفاوت بین دامین اتوریتی و پیج اتوریتی چیست؟

معمولا دامین اتوریتی از پیج اتوریتی عدد کمتری است. دامین اتوریتی مربوط به اعتبار کل دامنه است، اما پیج اتوریتی فقط اعتبار یک صفحه (URL) را نشان می دهد. این مشخصه، همانند پیج رنک، برای صفحه نخست یک سایت، دارای مقدار بیشتری است و عددی بین صفر تا صد است. ارتقای این عدد به صورت تصاعدی سخت می شود. برای مثال، رسیدن از صفر به ۲۰ بسیار آسان تر از رسیدن از ۲۰ به ۴۰ است و همینطور تا صد ادامه دارد.

دامین اتوریتی توسط مجموع پیج اتوریتی صفحات سایت، محاسبه می شود. این مقدار، بیشتر بر پایه مواردی همچون تعداد و کیفیت لینک های ورودی به سایت ها (مشابه پیج رنک گوگل)، عمر دامنه یا صفحه، میزان signal هایی که از شبکه های اجتماعی دریافت کرده است و چند فاکتور دیگر، که کسی از نحوه محاسبه دقیق آن باخبر نیست، محاسبه می شود. اما سعی کرده اند، عددی ارائه دهند، که با الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جستجو (تا جایی که بتوانند الگوریتم ها را حدس بزنند)، نزدیکی بیشتری داشته باشد.

خرید دامنه اتوریتی دار

خرید دامنه رنک دار ارزشش را دارد یا نه؟

پیدا کردن دامنه رنک دار مناسب کار دشوار و حساسی است. اگر هم پیدا شود، باید برای آن هزینه‌ی زیادی پرداخت کنید. با این حال آغاز کار با یک دامنه رنک دار مناسب و تمیز، میانبر و شتاب دهنده‌ی خوبی برای سایت شماست. اما باید بدانید ریسک خرید دامنه‌ای که با فریب رنک کسب کرده بسیار بالاست و خسارت بالایی به شما وارد می‌کند. بنابراین باید در انتخاب و خرید دامنه منقضی شده یا "expired domains" به نکات مهمی توجه داشته و پیش از خرید آنها را بررسی کنید.

چرا باید دامنه رنک دار یا آتوریتی دار ثبت کنیم؟

همانطور که در بالا همین مطلب اشاره کردیم دامنه های اتوریتی دار یا رنک دار که قبلا استفاده شده اند، دارای رنک بوده و میانبر و شتاب دهنده‌ی خوبی برای سایت شماست. شما می توانید دامنه آزاد شده را ثبت و سایت جدیدی با ان ایجاد کنید و رتبه خوبی در سرچ گوگل بگیرید. اینجوری سایت شما برای رقابت با رقبای شما بسیار نزدیک خواهد شد. از جمله کاربرد های دامنه منقضی شده می شود به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت یک سایت معتبر: اگر قصد راه‌اندازی یک سایت یا وبلاگ جدید را دارید؛ به فکر خرید یک دامنه منقضی شده معتبر باشید. نه یک سایت جدید با دامنه کم سن و سال. با خرید یک دامنه جدید شما باید بیشتر تلاش کنید تا برای آن اعتبار به وجود آورید.
  • استفاده به جای بک لینک: به جای ساختن یک سایت کامل می‌توانید از یک سایت کوچک یا مینی سایت، با هدف لینک دادن به وب سایت یا وبلاگ اصلی خود استفاده کنید. هدف ما انتقال اعتباری است که دامنه قدیمی از طریق بک لینک به دست آورده است.
  • تغییر مسیر سایت: اگر می‌خواهید بدون طی کردن مراحل ایجاد یک مینی سایت، اعتبار بک لینک‌های دامنه منقضی شده را به وبسایت اصلی خود منتقل کنید؛ از فرمان ریدایرکت ۳۰۱ استفاده کنید.

انتخاب و خرید دامنه رنک دار

دامنه رنک داری که کیفیت بک لینک های بالایی دارد اما به هر دلیل به فروش گذاشته شده طبیعتا باید قیمت گزافی روی آن گذاشته شود. اینجاست که باید دقت بسیاری به خرج داد و سابقه‌ی دامنه را بررسی کرد. اگر دامنه پیش از این به خاطر بک لینک های اسپمی و بی کیفیت توسط الگوریتم‌های گوگل مانند پنگوئن یا به صورت دستی جریمه شده باشد، همچنان بعد از توقف فعالیت سایت نیز تحت نظارت است و اگر فعالیت خود را روی این دامنه آغاز کنید، عملا پای نگاه سختگیرانه‌ی الگوریتم‌ها را به سایت خود باز کرده اید و دیگر رنک دامنه فایده‌ای برای شما نخواهد داشت. 

پس انتخاب و خرید دامنه نیاز بررسی پارامتر های مختلفی داره و نمی شه همینجوری هر دامنه ای که اتوریتی بالایی داشت رو انتخاب و خریداری کرد. اما چگونه یک دامنه مناسب دامین اتوریتی یا رنک دار پیدا و ثبت کنیم؟ ما در این پکیج آموزش کاملی رو در این زمنیه برای شما آماده کرده ایم که به کمک آن قادر خواهید بود یک دامنه مناسب برای خود پیدا کنید اونم بصورت کاملا رایگان.

شما به وسیله این پکیج می توانید دامنه های منقضی شده رنک دار با پسوند های مختلف را پیدا و خریداری کنید. در عکس زیر، ما چند دامنه منقضی شده اتوریتی دار صرفا برای نشان دادن کارآمدی این پکیج برای شما قرار داده ایم.

خرید دامنه رنک دار

خرید دامنه رند

هنگام انتخاب اسم دامنه ، باید نامی را انتخاب کنید که کوتاه و مفهمومی باشد. به راحتی قابل تایپ کردن باشد و در تبلیغات شفاهی به راحتی قابل انتقال باشد. یادتان نرود موتورهای جستجوی مطرح قابلیت فهم کلمات را دارند و این موضوع هر روز دقیق تر می شود.

امروزه اگر قصد خرید و ثبت دامنه رند را داشته باشید می بینید که آن دامنه توسط فرد دیگر ثبت شده و یا سایت های فروش دامنه آن دامنه ها را با قیمت بسیار بالای به فروش می گذارند. اما همانطور که در عکس بالا مشاهده کردید شما می توانید به کمک این پکیج دامنه های رند که حالا برندینگ دارند را نیز پیدا و ثبت کنید.

پکیج خرید دامنه اتوریتی دار شامل چیست؟

آموزش نحوه ثبت دامنه

معرفی بهترین سایت های ثبت دامنه

آموزش پیدا کردن دامنه های منقضی شده اتوریتی دار

معرفی سایت های پیدا کردن دامنه اتوریتی دار ایرانی و خارجی

آموزش چک کردن مناسب بودن دامنه منقضی شده با معرفی ابزار رایگان

و ...

نکته 1تمام آموزش های داده شده و ابزار استفاده شده در این آموزش رایگان بوده و شما لازم نیست هیچ هزینه بعد از خرید این پکیج به جزء هزینه ثبت دامنه پرداخت کنید. یعنی شما می توانید به صورت رایگان دامنه رنک دار یا اتوریتی دار انتخاب کنید.

نکته 2: آموزش های اولیه نظیر: توضیحات اولیه، مقایسه پسوند های محبوب، نحوه ثبت نام در ایرنیک و اتصال دامنه به وبلاگ و سایت ساز ها به همراه توضیح هر عبارت بصورت متنی مثل (PMD,EMD, back link و...) نیز در این پکیج موجود می باشد.


اطلاعات فایل دانلودی:

حجم کل: 105 مگابایت

فرمت فایل: ZIP

تعداد فایل ها : 1 عدد

نکته: لینک دانلود داخل فایل ZIP هستش و پس از دانلود فایل ZIP اون رو استخراج کنید. در صورت هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید.


چطور اعتماد کنیم:

سایت اپتور زیرمجموعه سایت فورکیا ( https://4kia.ir ) می باشد که دارای نمادی اعتماد، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتالی و دارای مجوز از وزرات ارشاد می باشد. (مراجعه نمایید به صفحه ی اصلی پایین صفحه و روی نمادها کلیک نمایید.)

https://4kia.ir

در پایین همین مطلب می توانید لوگو ضمانت را ببینید و روش کلیک کنید.


راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • می توانید از اطلاعات فیک برای خرید استفاده کنید. (مثلا شماره تلفن 09110001100 ویا ایمیل apptor.ir@gmail.com ) اما پیشنهاد می کنم این کار را انجام ندهید.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل پیشنهاد می شود آدرس ایمیل درست خود را وارد نمایید. ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

توجه: اگر ایمیل خود را به درستی وارد کنید در صورت آپدیت شدن این پکیج، لینک دانلود بصورت رایگان برای شما ارسال می شود.


مبلغ واقعی 32,000 تومان    9% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 29,120 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 1138

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "اَپـتـور" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما